Za posledný polrok sme rozšírili našu ponuku hodiniek Guess takmer dvojnásobne a tešíme sa, že hodinky tejto značky sú u našich zákazníkov veľmi obľúbené a z predajom, hlavne dámských modelov trháme rekordy. Rozhodli sme sa preto pre Vás napísať článok o tejto svetovej značke.

Súvisiaci obrázok

Guess (tiež známa ako GUESS?) Je americká odevná spoločnosť, ktorá pôsobí v mnohých krajinách vrátane Slovenska a Českej republiky. Guess okrem oblečenia tiež predáva módne doplnky ako hodinky, šperky a parfumy. Má tiež vlastnú značku s názvom Marciano.

Guess? založili bratia Georges, Armand, Paul a Maurice Marcianovi z Marseille z Francúzska. V roku 1977 sa presťahovali do Kalifornie a spoločnosť založili v roku 1981. Prvé peniaze na podnikanie získali od rodiny Nakashových, ktorá vlastnila obchod s džínsami. Ich prvým produktom boli trojzipsové štýlové džínsy, ktoré pomenovali „Marilyn“ (Style # 1015). Obchodné domy a kritici spočiatku neboli príliš ochotní zverejniť nové „kameň praná džínsovina“ džínsy, ale v decembri sa obchodný dom Bloomingdale nakoniec dohodol s Georgesem, aby spustili predaj nových džínsov. Inak Bolo to iba z láskavosti k bratom. Lenže Džínsy sa vypredali veľmi rýchlo.  V roku 1982 začali vytvárať reklamy a v roku 1985 predstavili svoje kultové čiernobiele reklamy. Ich reklamy vyhrali mnoho cien Clio (ceny za tvorivé reklamy a dizajn). Medzi ich modelkami bol rad topmodeliek ako Claudia Schiffer, Eva Herzigová, a Laetitia Casta.
V roku 1985 vo filme Roberta Zemeckisa Návrat do budúcnosti nosila postava Martyho McFlye (hral Michael J. Fox) výrazné džínsové oblečenie značky Guess, údajne navrhnuté špeciálne pre film.
Súvisiaci obrázok

V deväťdesiatych rokoch došlo tiež k ich divízii s názvom Guess Home, ktoré uvádzalo mladistvú a luxusnú kolekciu obliečok (Guess bola prvá spoločnosť, ktorá balila každé prestieradlo, perinu a vankúš v balení, kde fólia vyzerala rovnako ako vzor na materiáli), rovnako tak vydali ich rad inovačných uterákov. Do konca desaťročia predaje klesli a túto divíziu ukončili. V deväťdesiatych rokoch začala spoločnosť mierne upadať kvôli nárastu nových firiem ako Calvin Klein, Diesel, Tommy Hilfiger a Gap, ktoré sa v tom čase tešili veľkej popularite. Predaj Guess trpel a jeho akcie dramaticky klesli.
Na začiatku novej dekády začala spoločnosť presadzovať iný vzhľad a zmysel pre štýl. Kontroverznosť, ktorá zaplavila spoločnosť v deväťdesiatych rokoch bola zabudnutá. Marketingové reklamy začali byť viac sexi a predaje Guess začali naberať lepší smer. V roku 2005 začal Guess lákať veľa mladých ľudí. Od polovice roku 2003 zásoby obchodov Guess vysoko vzrástli, čo malo u verejnosti pozitívne ohlasy.
Guess sa snaží opäť o veľký vplyv na módnom trhu, preto bratia Marcianovi požiadali hotelovou dedičku Paris Hilton, aby sa stala novou tvárou ich reklám.

V roku 2004 spoločnosť oslávila 20. výročie svojej kolekcie hodiniek a vydala špeciálnu edíciu hodiniek Guess ?. Oddelenie šperkov bolo tiež veľmi rozšírené a niekoľko obchodov po celých Spojených štátoch bolo prestavaných. Tiež vytvorili lacnejšiu kolekciu na predaj exkluzívne pre outlety a predstavil i nový rad oblečenia pre ženy a doplnkov s názvom Marciano. Táto rada sa vyznačuje štýlom inšpirovaným pristávacou dráhou, exkluzivitou a je na niekoľkých predajných miestach po celom svete.
V roku 2005 Guess? začal predávať parfémy. Na jar roku 2005 predstavila spoločnosť parfém Guess for Women. Na jar 2006 bol predstavený tiež parfém Guess? for Me. Guess tiež pokračoval v navrhovaní detskej kolekcie a v roku 2006 začal propagovať rad oblečenia pre dievčatá a chlapcov pomocou ich maloobchodných tovární. Guess naďalej riadia bratia Marcianovi, sú predsedovia a generálni riaditelia spoločnosti. Maurice má na starosti dizajn a rast tržieb, zatiaľ čo Paul riadi imidž spoločnosti a reklamy. Spoločnosť pôsobí v mnohých krajinách po celom svete; najviac obchodov sa nachádza v Spojených štátoch a v Kanade. Počas rokov sa imidž Guess predstavila v nezabudnuteľných inovatívnych kampaniach, ktoré z nej urobili rodinnú značku. Má licencie a distribútorov v Južnej Amerike, Európe, Ázii, Afrike, Austrálii a na Blízkom východe.

Na začiatku roku 2007 Guess predstavil nový koncept firmy s názvom G by Guess. G by Guess je zameraný na mužov a ženy od 16 do 23 rokov, má viac konkurencieschopné ceny a štýl, ktorý „prikyvuje Hollywoodu“. Mnoho džínsov stojí okolo 40 alebo 50 dolárov. Nová značka je cenovo podobná Expressu, American Eagle a Gapu. Guess? Už začal silne podporovať novú kolekciu po celých Spojených štátoch. Ich obchody majú pútacie displeje a je v nich vidieť módna atmosféra nočných klubov.
V októbri 2006 Guess rozšíril svoje oddelenie obuvi o predstavenie pánskej obuvi. Guess sa snažil znovu upozorniť na topánky od ich vzniku v roku 2003 kvôli nevýraznému predaju a záujmu. Prvá reakcia bola síce spočiatku pomalá, ale začiatkom roka 2007 sa nová línia pánskej obuvi začala postupne zvyšovať a Guess pokračoval v presadzovaní a zavádzaní nových dizajnov obuvi. Pánska obuv teraz ponúka viac ako 15 štýlov od sandálov až po spoločenské topánky.
V novembri 2006 tiež predstavili ich pánsku linku Marciano, ktorá bola k dispozícii výhradne na internetových stránkach firmy a u vybraných predajcov v Spojených štátoch.

V roku 2018 sa tvárou značky Guess stala Jeniffer Lopez
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt guess watches advertising

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

  • Až 100 dní na vrátenie tovaru

    Nakupovanie bez obáv

  • Autorizovaný predajca

    Záručný a pozáručný servis
    na všetky značky

  • Obchod overený zákazníkmi

    Prečítajte si skutočné recenzie našich zákazníkov na Heureka.sk

Používanám stránky súhlasíte s uložením cookies. viac informácii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close